Przedmiot aukcji:
MARKETING SPORTU
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych. Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu:•klubami sportowymi,•związkami sportowymi, •przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, •mediami realizującymi transmisje sportowe.
Autorzy: | ANDRZEJ SZNAJDER |
Format: | 16 x 23,5 cm |
Ilość stron: | 316 |
ISBN: | 978-83-[zasłonięte]-1991-5 |
Oprawa: | broszurowa |
Rok wydania: | 2011 |
Wydanie: | 1 |
Wszystkie sprzedawane książki są NOWE prosto z hurtowni.
Po wygraniu aukcji wypełnij koniecznie "formularz opcji dostawy" do którego link otrzymasz w mailu od allegro o wygraniu aukcji lub na stronie po zakupie przez "Kup teraz" wybierz przycisk Płacę. Przyśpieszy to realizacje Twojego zamówienia. Brak jego wypełnienia może wydłużyć czas realizacji i wysyłki towaru.
Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji/kompletacji zamówienia + czas dostawy
Szczegółowe informacje i regulamin na stronie"O MNIE".
!!! Oszczędzaj na kosztach wysyłki !!!
Koszt wysyłki kilku książek jest niewiele droższy od wysyłki jednej!
Kup więcej książek za wysyłkę zapłać tylko raz.
Szczegółowy cennik dostaw w zakładce "Dostawa i płatność".