Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING SPORTU -[NOWA-TANIO]-

11-03-2012, 13:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 54 zł     
Użytkownik czytamytanio_pl
numer aukcji: 2114971987
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 13:08:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@czytamytanio.pl

Gadu-Gadu: 719391

pon.-pt. w godz. 9-17

Adres korespondencyjny:
TRADEMAX
ul. Witosa 21/81
30-612 Kraków
NIP: 679[zasłonięte]212-20

Regulamin jest dostępny na stronie "O MNIE".
Kupując na tej aukcji w pełni akceptujesz ten regulamin.

Firma prowadzi sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową brak możliwości odbioru osobistego.

Akceptowane formy płatności to - przelew
- "PayU"
- płatność "za pobraniem"

Wysyłka za pobraniem dla użytkowników z min. 6 pozytywnymi komentarzami.

Przesyłki są wysyłane jako:
- do 0,5 kg jako listy polecone
- pow. 0,5 kg paczki pocztowe
- przesyłki kurierskie DPD

Wszystko bezpiecznie zapakowane w opakowania kartonowe co daje najwyższą gwarancję ochrony towaru podczas transportu.

Koszt przesyłki jest zależny od ilości zakupionych książek.
Szczegółowy cennik dostaw w zakładce "Dostawa i płatność".

Przedmiot aukcji:


MARKETING SPORTU


Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych. Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu:•klubami sportowymi,•związkami sportowymi, •przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, •mediami realizującymi transmisje sportowe.

Autorzy:ANDRZEJ SZNAJDER
Format:16 x 23,5 cm
Ilość stron:316
ISBN:978-83-[zasłonięte]-1991-5
Oprawa:broszurowa
Rok wydania:2011
Wydanie:1


Wszystkie sprzedawane książki są NOWE prosto z hurtowni.


Po wygraniu aukcji wypełnij koniecznie "formularz opcji dostawy" do którego link otrzymasz w mailu od allegro o wygraniu aukcji lub na stronie po zakupie przez "Kup teraz" wybierz przycisk Płacę. Przyśpieszy to realizacje Twojego zamówienia. Brak jego wypełnienia może wydłużyć czas realizacji i wysyłki towaru.

Czas otrzymania przesyłki = czas realizacji/kompletacji zamówienia + czas dostawy

Szczegółowe informacje i regulamin na stronie"O MNIE".

!!! Oszczędzaj na kosztach wysyłki !!!
Koszt wysyłki kilku książek jest niewiele droższy od wysyłki jednej!
Kup więcej książek za wysyłkę zapłać tylko raz.

Szczegółowy cennik dostaw w zakładce "Dostawa i płatność".