Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing sportu

12-10-2014, 12:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 57.11 zł     
Użytkownik plusmediator
numer aukcji: 4600503603
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 4   
Koniec: 12-10-2014 12:02:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia plusmediator
ul.Gierczak 32/134
70-821 Szczecin
NIP 504[zasłonięte]0530
Regon 811[zasłonięte]235

gg: 15[zasłonięte]226
telefon:[zasłonięte]91818
[zasłonięte]@gmail.com

1.Payu allegro
2.Meritum Bank ICB S.A.
59 1300 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0007672 [zasłonięte] 684601
3.Pobranie pocztowe


NIE OFERUJEMY MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO! TYLKO WYSYŁKA!!!
WYSYŁAMY TYLKO NA AKTUALNY ADRES PODANY W DANYCH NA ALLEGRO ("DANE DO WYSYŁKI" )
Warunki transakcji:
1. Nie wycofuję ofert
2. Wysyłam przesyłki w czasie określonym na aukcjach.Informuję o tym w dodatkowym liście.
3. Przy zakupie większej ilości niż jeden koszty wysyłki proszę powiększyć o 1 złoty za każdą następną
4. NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ZAGUBIONE PRZESYŁKI WYSŁANE
LISTEM EKONOMICZNYM I PRIORYTETOWYM
PRZESYŁKI TE SĄ NIEREJESTROWANE I NIE MA MOŻLIWOŚCI ICH REKLAMACJI !!!
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w˙warunkach rynkowych i˙kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i˙narzędziami przydatnymi w˙takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i˙którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i˙sposobów działań marketingowych klubów i˙innych organizacji sportowych w˙warunkach istnienia i˙rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i˙zagranicznych przykładów i˙studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz˙przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych.˙Prof. Andrzej Sznajder˙zebrał tę wiedzę z˙myślą o˙studentach uczelni ekonomicznych i˙akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z˙podmiotami rynku sportu:* klubami sportowymi,* związkami sportowymi,* przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w˙sport,* mediami realizującymi transmisje sportowe.



Wydawca:Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Autorzy:Andrzej Sznajder
ISBN:832[zasłonięte]9915
SKU:
Seria:
Ilość Stron:316
Język:
Oprawa:miękka
Tom:
Kod:PWEW-01383/2*
Wydanie:2


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

panel aukcji

`