Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Sportowy teoria i praktyka

15-05-2014, 17:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik witbor123
numer aukcji: 4244418645
Miejscowość śRODA WLKP.
Wyświetleń: 1   
Koniec: 22-05-2014 17:01:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"Marketing sportowy - teoria i praktyka " II Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem:"Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" 19-20 listopada 2003 Redaktor naukowy :prof. dr hab.Henryk Mruk Redaktorzy : Piotr Jordanowski i Piotr Matecki Wydawnictwo Impact Consulting Poznań 2004 rok .