Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing społecznościowy w hotelarstwie - ebook

15-07-2012, 22:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł      Najwyzsza cena licytacji: 18 zł     
Użytkownik rmarek1
numer aukcji: 2441956990
Miejscowość Kraków
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 22   
Koniec: 03-07-2012 11:16:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Marketing w hotelarstwie i reklama hotelu

Marketing społecznościowy w hotelarstwie – ePoradnik hotelarza!

 

 

Czy wiesz, że kilkanaście milionów Polaków skupionych jest w serwisach społecznościowych. Wielu z nich słucha muzyki, ogląda i publikuje zdjęcia, ale również dzieli się opiniami, rekomendacjami. Social media to najszybciej rozwijający się kanał komunikacji społecznej - wygodny, skuteczny, co więcej, dostępny o każdej porze. To również świetne narzędzie do zastosowania w celach biznesowych i marketingowych – umożliwiające bezpośrednie budowanie relacji z pozyskanym lub potencjalnym klientem.

Wyobraź sobie, że pozytywne opinie i rekomendacje na temat obiektu, którym zarządzasz lub, w którym pracujesz, krążą po internecie. Prowadzisz blog firmowy lub profil biznesowy, gdzie publikujesz informacje z życia hotelu, ważne wydarzenia, osiągnięte sukcesy na rynku, ale także informujesz o promocjach i rabatach, zachęcasz do skorzystania z restauracji, SPA czy najbliższego długiego weekendu. Potencjalni klienci otrzymują świadomie i dobrowolnie te informacje, komentują, przesyłają między sobą, mówią o hotelu, motelu, pensjonacie. Część z nich kliknie, przejdzie na stronę internetową i zarezerwuje usługę za pośrednictwem internetu lub telefonu. W efekcie obiekt hotelarski żyje w internecie – wiesz jaką masz opinię, możesz sprawdzić popularność konkurencji. Internet staje się źródłem klientów dla Ciebie, nie dla konkurencji. Co więcej, osiągasz to samodzielnie ponieważ wcale nie wymaga to tajemnej wiedzy programistycznej. Inni z branży hotelarskiej już to robią, czy są jakieś powody by z tego rezygnować?

Jak wielu, skupiasz się na zarządzaniu obiektem i nie zawsze masz czas i możliwości, by uczestniczyć w szkoleniach, warsztatach i śledzić rozwój marketingu. Skorzystaj z praktycznego poradnika online – ebooka, z którego dowiesz się m.in.:

  • kiedy warto wykorzystać media społecznościowe w promocji obiektów hotelarskich
  • jakie konkretne korzyści odnoszą hotele, motele, pensjonaty wykorzystujące media społecznościowe
  • że, marketing społecznościowy to nie tylko Facebook, poznasz pozostałe narzędzia już wykorzystywane przez branże hotelarską
  • jakie zagrożenie czyha w mediach społecznościowych, które może negatywnie wpływać na wizerunek obiektu
  • jakie są 4 kluczowe zadania każdego hotelu, motelu, pensjonatu angażującego się social marketing
  • gdzie konkretnie mówi się o obiektach hotelarskich w wirtualnych społecznościach
  • jak skutecznie angażować potencjalnego klienta w mediach – poznasz łatwe sposoby
  • jakie są przyjęte standardy zachowania w serwisach społecznościowych
  • jak wychodzić z sytuacji kryzysowej, powstałej w social media
  • jak to robi konkurencja - kilkadziesiąt polskich przykładów obiektów, które już aktywniewykorzystują marketing społecznościowy
  • jak prowadzić profil na Facebook, który żyje i jest ciekawy
  • jak fanpage może pełnić rolę ulotki reklamowej lub informatora kulturalnego lub jak publikować oferty specjalne
  • na co zwrócić uwagę uruchamiając kanał wideo na YouTube
  • gdzie bezpłatnie uruchomić blog firmowy hotelu i dlaczego warto
  • jak należy promować social media na stronie internetowej hotelu, motelu, pensjonatu
  • przykłady działań w mediach społecznościowych m.in. hotelu z Kęt, Wrocławia, Krakowa, Bydgoszczy, Warszawy, Juracie, Siewierzu i innych: małych i dużych.
  • jakie bezpłatne możliwości udostępnia TripAdvisor i jak z nich skorzystać
  • od czego zacząć pierwsze kroki w social marketingu
  • jak skutecznie monitorować obecność swojego hotelu w mediach społecznościowych
  • oraz wiele inspiracji i porad.

Ebook „Marketing społecznościowy w hotelarstwie” to praktyczna wiedza podana na tacy. To połączenie zagadnień hotelarstwa, marketingu i internetu, które sprawią, że samodzielnie będziesz mógł zadbać o bezpośrednie relacje z klientami – bez pośredników, bez dodatkowych kosztów, bez wychodzenia z biura. Wykorzystaj to.

Opis techniczny:

Tytuł: Marketing społecznościowy w hotelarstwie.
Autor: dr Rafał Marek
Data powstania: 2011
Objętość: 88 str.
Typ pliku: PDF

dr Rafał Marek: ekspert z zakresu zarządzania i marketingu, w tym marketingu internetowego, wieloletnia praktyka, doświadczenie i specjalistyczna wiedza, z obszaru e-biznesu, e-promocji, turystyki i hotelarstwa. DOŚWIADCZENIE: * od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym, m.in. prowadząc lub współuczestnicząc w wielu projektach i przedsięwzięciach z obszaru promocji, reklamy i sprzedaży usług (w sieci i poza nią), * od 15 lat zajmuje się praktycznym wykorzystaniem marketingu w biznesie, w tym w turystyce i hotelarstwie, * od wielu lat przygotowuje materiały szkoleniowe i praktyczne poradniki dla działów sprzedaży i marketingu, * od 5 lat uczestnik kilku grup specjalistów przy IAB ((Związek Pracodawców Branży Internetowej), PRAKTYKA: * wprowadza na rynek i rozwija nowatorskie formy i systemy promocji i reklamy internetowej, * zna specyfikę branży hotelowej i współpracuje m.in. z obiektami (hotele, motele, pensjonaty, obiekty agroturystyczne) w zakresie promocji i reklamy usług noclegowych, * dzieli się praktyczną wiedzą (szkolenia wewnętrzne, wykłady gościnne, konferencje i targi i in.) - przeszkolił kilkaset osób (ponad 500) z zakresu praktycznego zastosowania marketingu i reklamy internetowej, WIEDZA: * z wykształcenia dr ekonomii, w zakresie Zarządzania, * od początku zajmuje się praktyczną stroną zarządzania, marketingu i reklamy w biznesie, w tym w hotelarstwie, * autor: - pierwszych w Polsce, kompleksowych badań wykorzystania internetu w branży turystycznej, - książki zatytułowanej „Determinanty rozwoju polskich biur podróży w internecie„, - oraz artykułów i publikacji nt. zarządzania, marketingu i reklamy, * nieustannie pogłębia wiedzę, uczestnicząc w konferencjach, targach, spotkaniach branżowych, ostatnio widziany m.in. na wydarzeniach: InternetPoland (konferencja i targi) – InternetStandard (konferencja) – InternetWorld (Londyn, konferencja i targi), Forum IAB (konferencja), eTravelForum (konfefencja), TTWarsaw (targi), HoReCa (targi), TravelCamp (Kraków) i innych.

Po zakupie
Ebook zostanie dostarczony w jeden z następujących sposobów:
1. online - poprzez wysłanie na adres e-mail linku do publikacji. Publikacja dostępna będzie przez 7 dni od daty zakupu. W tym przypadku brak kosztów dostawy.
2. pocztą tradycyjną - poprzez wysłanie na wskazany adres płyty CD z publikacją. W tym przypadku należy doliczyć koszty przesyłki, których wysokość zależna jest od wybranego wariantu.

3.  Sprzedający nie wystawia faktury. W przypadku chęci otrzymania faktury, ebook należy zakupić za pośrednictwem księgarni internetowej Wydaje.pl

Zobacz pozostałe publikacje dla hotelarstwa!