Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing samorządu terytorialnego - aspekt lokaln

19-01-2012, 15:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik palmizana2
numer aukcji: 2038245460
Miejscowość Tarnów
Wyświetleń: 4   
Koniec: 14-01-2012 21:02:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

New Page 1


Marketing samorządu terytorialnego - aspekty lokalne
Janusz Klisiński, Zbigniew Widera
Rok wydania: 2006
Okładka: miękka
Liczba stron: 208
Opis: 
Podręcznik jest zalecany jako lektura dla samorządowców i administracji w powiecie i gminie. Omawiając aspekty lokalne marketingu samorządu terytorialnego zwrócono uwagę na podmioty organizujące bezpośrednie wybory prezydentów miast, burmistrzów i wójtów. Promocja gminy to tylko jeden z wielu poruszanych obszarów. Ważne są także inne zagadnienia takie jak system informacji marketingowej, badania marketingowe i plasowanie produktu gminy w świadomości grup docelowych. Godne uwagi jest też spojrzenie na aspekty lokalne marketingu samorządu terytorialnego z menedżersko-administracyjnego punktu widzenia. 

Podręcznik jest przydatny dla studentów specjalności samorząd terytorialny na kierunkach ekonomia, zarządzanie i marketing oraz socjologia.

Dr Zbigniew Widera - absolwent Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Międzynarodowych Studiów Menadżerskich Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Otrzymał tytuł doktora na Wydziale Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Doradca partii politycznych szczebla krajowego i regionalnego. Autor artykułów z dziedziny marketingu politycznego. Menedżer, wydawca, dziennikarz. Założył i wprowadził do Rady Miasta Chorzów lokalne ugrupowanie polityczne. 

Prof. nadzw. dr hab. n. ekon. Janusz Klisiński jest autorem ponad 100 publikacji naukowych i popularnonaukowych, w tym 4 podręczników akademickich i 2 monografii. Uczestniczył czynnie w kilkudziesięciu konferencjach naukowych, w tym wielu zagranicznych. W szczególności w Perth w Australii, Canmore i Vancouver w Kanadzie, w Puebla w Meksyku, a także w Europie w Bled, Brześciu, Budapeszcie, Edynburgu, Florencji, Funchal, Glasgow, Grodnie, Groningen, Jywaskyla, Kijowie, Montpellier, San Marino, Thesalonikach i Vitorii. Jest promotorem kilkuset prac magisterskich, licencjackich i inżynierskich na kierunkach zarządzanie i marketing Politechniki Częstochowskiej, WSB-N-LU w Nowym Sączu, WSZMiJO w Katowicach, WSZ w Częstochowie i WSM w Legnicy.

stan bardzo dobry


Wszelkie prawa do zdjęć i opisów sa naszą własnością. Kopiowanie całości lub części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170)


JEŻELI NIE ZGADZASZ SIĘ Z PODANYMI ZASADAMI NIE LICYTUJ !!!


Nie wycofuje ofert z aukcji. Zanim zalicytujesz zapoznaj się z warunkami podanymi na stronie, dobierz odpowiedni rozmiar i kolor. Błędnie dobrany rozmiar lub nieprzemyślany zakup nie podlegają wycofaniu oferty.
Po zakończeniu aukcji oczekujemy 7 dni na dokonanie wpłaty.
Przedmiot zakupiony w drodze licytacji nie podlega zwrotowi (Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów Art.16.1 pkt10 )
Wpłaty prosimy dokonywać na numer konta podany w mailu po zakończeniu aukcji lub poprzez płatności Allegro