Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING RESEARCH Peter Chisnall

26-10-2014, 5:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 318.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643472168
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 05:30:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39128, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69618, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85375, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71081, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65425, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39128, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69618, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85375, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71081, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65425

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Research

MARKETING RESEARCH Peter Chisnall

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Peter M. Chisnall
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Higher Education
Publication Date: 1 Nov 2004
Dimensions: 19 x 3.6 x 24.3 cm
Format: Paperback
Pages: 496
Condition: NEW
Product_ID: AA771AD124

 

 

The 7th edition of this well-established marketing research text is thoroughly revised and updated, and offers readers comprehensive coverage of the principal techniques and applications of marketing research. With sound theoretical and practical guidance relevant to a wide range of today's marketing problems and opportunities, the book covers both qualitative and quantitative research methodologies in the depth required to fully appreciate the many facets of marketing research.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ADVERTISING CREATIVE: STRATEGY, COPY, AND DESIGN

 SMALL BUSINESS MANAGEMENT AND ENTREPRENEURSHIP

 UNDERSTANDING STRATEGIC MANAGEMENT Anthony Henry

 MANAGING INNOVATION, DESIGN AND CREATIVITY Stamm

 MARKETING RESEARCH Alan Wilson

 MARKETING RESEARCH: AN APPLIED APPROACH Malhotra