Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING RESEARCH: INTERNATIONAL STUDENT VERSION

27-10-2014, 2:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 542.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643464318
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:58:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12666, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52356, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56548, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11171, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81127, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12666, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52356, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56548, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>11171, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81127

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Research: International Student Version

MARKETING RESEARCH: INTERNATIONAL STUDENT VERSION

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Carl McDaniel Jr., Roger Gates
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 17 Feb 2012
Dimensions: 20.5 x 2.3 x 25 cm
Format: Paperback
Pages: 736
Condition: NEW
Product_ID: 111D11B717

 

 

This new edition of Gates and McDaniel's Marketing Research better prepares users how to use marketing research in the real business world with real data, people, and research. The text is enhanced with new coverage of mobile applications, more coverage of data mining and analytics, and coverage of how to use social media such as Facebook and Twitter for marketing research. Co-authors McDaniel and Gates are widely respected in the marketing research community because their product takes a practical and applied approach, as opposed to other products in the market that take a more theoretical approach. Real people are represented by Gates' contribution to the product as he provides insights into the secrets of conducting effective focus groups and questionnaires. The real research used by the authors is drawn from Survey Sampling International (SSI). SSI is the world leader in sampling solutions.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUSINESS MARKETING MANAGEMENT: B2B Speh, Hutt

 DOING BUSINESS RESEARCH Nick Lee, Ian Lings

 MARKETING PLANS Malcolm McDonald, Hugh Wilson

 CONSUMER BEHAVIOUR Martin Evans, Gordon Foxall

 ADVERTISING AND PROMOTIONS O'Guinn, Allen

 PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING Jobber