Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

[zasłonięte]@. MARKETING RESEARCH IN A MARKETING ENVIRONMENT

19-01-2012, 19:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 2006858243
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 9   
Koniec: 18-01-2012 08:44:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1987
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 
e-mail : 
[zasłonięte]@poczta.onet.pl  

telefon komórkowy :
  +48 [zasłonięte] 574 302  


Bank Millenium S.A.   

60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803


Zakupione książki wysyłam w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na moim koncie.


W przypadku wysyłki za granicę lub kilku książek jednocześnie na terenie kraju proszę o kontakt celem ustalenia kosztów wysyłki.


Można płacić za kilka książek łącznie, ale proszę, aby pieniądze za zakupione książki wpłynęły na moje konto nie później niż 7 dni od chwili zakończenia pierwszej aukcji wygranej przez Kupującego.  Cenię sobie szybkie i terminowe wpłaty.



Przy zakupie na kilku moich aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz. 


W trosce o bezpieczne dotarcie przesyłki do klienta, książki wysyłamy:

listem ekonomicznym poleconym

listem priorytetowym poleconym

oraz paczką.


Przed licytacją, proszę, zapoznaj się z moimi zasadami, zawartymi na stronce "O mnie". Znajdziesz tam odpowiedzi na wiele Twoich pytań odnośnie transakcji.

 

kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć

Autor: William R. Dillon

Thomas J. Madden

Neil H. Firtle

 Tytuł: Marketing research in a marketing environment

 Wydawca: Times Mirror/Mosby College Publishing, 1987

 Ilość stron: 742

 Oprawa: twarda

Waga: 1,5 kg

 Stan ogólny: dobry +

  Uwagi: oprawa jest trochę zabrudzona, brzegi stron

zakurzone

 Opis merytoryczny

This version of "Marketing Research in a Marketing Environment" teaches students what market research is all about both in theory and in practice, with all of the real challenges, tools and solutions. In this book, the practical uses of marketing research are stressed over heavy statistical analysis. This approach reveals how marketing research is really done and how it fits into a product's life cycle.

 

***

 

 

 

<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>@. MARKETING RESEARCH IN A MARKETING ENVIRONMENT


Dodano 2[zasłonięte]011-11 11:56
WAŻNA INFORMACJA OD TEZEUSZA

Zawsze zależy nam na tym, by przesyłki dotarły do Państwa na czas - to szczególnie ważne przed świętami, jeżeli zdecydowali się Państwo na obdarowanie swoich bliskich wartościowymi pozycjami z naszego księgozbioru. Dlatego serdecznie zachęcamy do skorzystania z opcji wysyłki kurierskiej. Wybór tego serwisu gwarantuje najkrótszy czas doręczenia. Zapewniamy jednocześnie, że z naszej strony dokładamy wszelkich starań, by przesyłki wychodziły z naszego magazynu w dniu otrzymania płatności - jeżeli chcą Państwo sprawdzić jakość naszych usług w tym zakresie, zachęcamy do sprawdzenia komentarzy!


Informacja otrzymana od Poczty Polskiej
Ze względu na wzmożony ruch w okresie przedświątecznym czas doręczenia przesyłek może ulec wydłużeniu, szacunkowo o
3 dni - w przypadku przesyłek priorytetowych
5 dni - w przypadku przesyłek zwykłych