Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING RESEARCH: AN APPLIED ORIENTATION SPSS

27-10-2014, 2:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 488.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643454858
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 7   
Koniec: 27-10-2014 02:31:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93094, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60942, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37986, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66135, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39060, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93094, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60942, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37986, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66135, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39060

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Research: An Applied Orientation

MARKETING RESEARCH: AN APPLIED ORIENTATION SPSS

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Naresh K Malhotra, SPSS SPSS
Language: English
Publisher: Pearson Education
Publication Date: 1 Oct 2009
Dimensions: 21.8 x 3.3 x 27.6 cm
Format: Paperback
Pages: 864
Condition: NEW
Product_ID: A1C6A94236

 

 

This is a Pearson Global Edition. The Pearson Editorial team worked closely with educators around the world to include content especially relevant to students outside of the United States. For undergraduate and graduate marketing research courses. Marketing Research: An Applied Orientation allows students to actually experience the interaction between marketing research and marketing decision-making. Marketing Research: An Applied Orientation takes a unique applied and managerial orientation that illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text is comprehensive, practical, and presents balanced coverage of both qualitative and quantitative material. The sixth edition is even more current, contemporary, illustrative, and sensitive to user needs.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ECONOMICS OF BUSINESS STRATEGY Lipczynski, ilson

 MARKETING STRATEGY AND COMPETITIVE POSITIONING

 INTERNATIONAL BUSINESS John Daniels, Lee Radebaugh

 ACCOUNTING AND FINANCE FOR NON-SPECIALISTS Atrill

 INNOVATION MANAGEMENT AND NEW PRODUCT DEVELOPMENT

 PRINCIPLES OF MARKETING Kotler, Armstrong