Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing relacji Teoria i praktyka - M. Mitręga

28-02-2012, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714350
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:04:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 147
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2008
Oprawa: miękka



Marketing relacji Teoria i praktyka

Maciej Mitręga

Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.