Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING: REAL PEOPLE, REAL DECISIONS Stuart

23-05-2014, 10:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 382.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178704150
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-05-2014 10:17:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36768, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13661, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37277, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88380, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71914, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36768, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13661, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37277, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88380, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71914

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing: Real People, Real Decisions

MARKETING: REAL PEOPLE, REAL DECISIONS Stuart

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Elnora W. Stuart, Greg W Marshall, Bradley Barnes, Michael R. Solomon, Vincent-Wayne Mitchell
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 30 July 2009
Dimensions: 26.4 x 19.4 x 3 cm
Format: Paperback
Condition: NEW
Product_ID: AB7C7B7788

 

 

Imagine you are Jamie Mitchell, ''chief squeezer'' at Innocent, the biggest smoothie brand in the UK and an entrepreneurial phenomenon. Things are going well but you must reward the commitment and passion of your customers. You need an idea that reinforces all their expectations of the brand; it's got to be natural, friendly and ethical. Your options are...* Continue with the Innocent Fruitstock music festival that you launched four years ago * Stage a smaller scale family-friendly village fete instead * Do nothing for a year and invest in a bigger event next time ...What would you do? Each chapter is an explosion of ideas, introducing you to a dilemma faced by a real-life marketeer at an eclectic range of companies including Arsenal football club, Hilton Hotels and Electrolux. You'll hear from marketing academics and students, as well as practitioners and experts from other disciplines, explain what decision they would have made in the same situation, before you find out how it worked out.This new and innovative approach will throw you into the exciting decision-making process and help you to understand all the key theories and ''metrics'' underpinning the discipline, whilst vividly bringing both the principles and practice of marketing to life.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ACCOUNTING FOR MANAGERS Paul Collier

 ACCOUNTING FOR MANAGERS Paul Collier

 ORGANISING AND MANAGING WORK Tony Watson

 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT: THEORY AND PRACTICE