Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing przedsiębiorcy i menedżera Sztucki T.

27-10-2014, 9:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 18.50 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 4646918278
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 3   
Koniec: 27-10-2014 10:00:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2000
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

e-mail: [zasłonięte]@onet.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753





okładka



Stron: 360
Format: 15.0x24.0cm
Rok wydania: 2000
Oprawa: Miękka



Marketing przedsiębiorcy i menedżera

Sztucki Tadeusz

Celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku i pozyskiwania nabywców na oferowane produkty i usługi.

Marketing wymyślili biznesmeni. Ten rynkowy wynalazek XX wieku zrobił niebywałą karierę dzięki sukcesom, jakie zapewnia przedsiębiorcom i menedżerom w ich produkcyjnej, handlowej i usługowej działalności na rynku. Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku i pozyskiwania nabywców na oferowane produkty i usługi. Jest ona adresowana do nowoczesnych i dynamicznych przedsiębiorców, menedżerów oraz tych, którzy uczą się jak nimi zostać.








© PanelReklamowy