Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing przedsiębiorcy i menedżera Rynek...

28-02-2012, 14:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029713253
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 09:48:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2000
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Email: [zasłonięte]@arik.pl
kom: 0510 [zasłonięte] 753










Stron: 361
Format: 15,0 x 24,0 cm
Rok wydania: 2000
Oprawa: Miękka

Marketing przedsiębiorcy i menedżera
Rynek-Marketing -nabywca-Strategie marketingowe


Tadeusz Sztucki

Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku i pozyskiwania nabywców na oferowane produkty i usługi.

Marketing wymyślili biznesmeni. Ten rynkowy wynalazek XX wieku zrobił niebywałą karierę dzięki sukcesom, jakie zapewnia przedsiębiorcom i menedżerom w ich produkcyjnej, handlowej i usługowej działalności na rynku. Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku i pozyskiwania nabywców na oferowane produkty i usługi. Jest ona adresowana do nowoczesnych i dynamicznych przedsiębiorców, menedżerów oraz tych, którzy uczą się jak nimi zostać.