Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing produktów systemowych [nowa] 24h

16-05-2014, 8:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52.50 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4158126583
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 16-05-2014 08:24:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing produktów systemowych

Żabiński Leszek

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]08201
  • liczba stron: 260
  • okładka: kartonowa foliowana
  • wydawnictwo: pwe
  • wymiary: 162 x 237 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-06
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: - systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, - systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki, - systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, - systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych). Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.