Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DOMAŃSKI BRYŁA

12-10-2014, 1:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 54.99 zł     
Użytkownik e-katalanka
numer aukcji: 4599619492
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 12-10-2014 01:46:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM SERDECZNIE NA MOICH AUKCJACH





KONTAKT
email:[zasłonięte]@op.pl
nr tel: +486[zasłonięte]14561

WYSYŁKA
Wysyłka standardowa firmą:
INPOST
lub
Pocztą Polską


Przesyłki kurierskie realizowane przez:
DPD lub UPS





WIĘCEJ INFORMACJI

 

MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

 

 

Marketing produktów żywnościowych
Autorzy: Tomasz Domański, Paweł Bryła
Wydawnictwo: PWE
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.5cm
Ilość stron: 228
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1875-8
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08187
Ciężar: 0,41 kg

 


OPIS:

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]