Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing produktów żywnościowych

06-10-2014, 9:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik agroswiat_pl
numer aukcji: 4643729502
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 06-10-2014 08:45:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt


Telefon: 512-[zasłonięte]-991

E-mail: [zasłonięte]@agroswiat.pl

Wysyłka


Książki wysyłamy:

Pocztą Polską

Kurierem Opek

Formy płatności


Tradycyjny przelew na konto

mBank lub Inteligo

Płacę z Allegro

Płatność przy odbiorze

Marketing produktów żywnościowych

Marketing produktów żywnościowych
 
 
Tytuł Marketing produktów żywnościowych
Autor Cz. Kos, J. Szwacka-Salmonowicz
Rok wydania 1997
Liczba stron 180
Wymiary 230x160mm
Okładka miękka
ISBN 83-09-01684-0

 

Problematyka marketingu artykułów żywnościowych przez dłuższy okres pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. W warunkach bowiem stałych niedoborów nawet produkty złej jakości mogły być z łatwością sprzedane bez wykorzystywania narzędzi marketingowych. Dotyczyło to również rynku żywnościowego.

Marketing stał się natomiast nieodzowny z chwilą wprowadzenia zmian systemowych zmierzających do zastąpienia gospodarki centralnie planowanej gospodarką rynkową. Rozumiał to doskonale prof. dr hab. Czesław Kos, wybitny znawca gospodarki żywnościowej, a zwłaszcza rynku produktów po­chodzenia rolnego. Wspólnie z dr Joanną Szwacką-Salmonowicz, pracującą z Nim w Instytucie Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN, a także na Wydziale Zarządzania UW, rozpoczął pracę nad przygotowaniem tej książki.