Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

11-05-2014, 19:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 zł     
Użytkownik biwenter
numer aukcji: 4203452369
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-05-2014 18:59:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.64 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1997
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  Witam


Przedmiotem dzisiejszej aukcji jest książka:

" MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH  " Autor Cz. Kos; J.Szwacka-Salmonowicz

Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne

Rok wydania: 1997

Stan książki: Nowa (egzemplarz ze zdjęcia)

Okładka: miękka

ISBN: 83-09-01684-0


Opis: Problematyka marketingu artykułów żywnościowych przez dłuższy okres pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. W warunkach bowiem stałych niedoborów nawet produkty złej jakości mogły być z łatwością sprzedane bez wykorzystywania narzędzi marketingowych. Dotyczyło to również rynku żywnościowego. 

Marketing stał się natomiast nieodzowny z chwilą wprowadzenia zmian systemowych zmierzających do zastąpienia gospodarki centralnie planowanej gospodarką rynkową. Rozumiał to doskonale prof. dr hab. Czesław Kos, wybitny znawca gospodarki żywnościowej, a zwłaszcza rynku produktów po­chodzenia rolnego. Wspólnie z dr Joanną Szwacką-Salmonowicz, pracującą z Nim w Instytucie Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN, a także na Wydziale Zarządzania UW, rozpoczął pracę nad przygotowaniem tej książki.




                                                            W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.