Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing polityczny w teorii i praktyce - Jabłońs

01-02-2014, 19:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik adam3019
numer aukcji: 3910348375
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 01-02-2014 19:57:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opis z tyłu okładki:

Marketing, promocja i reklama są bardzo użytecznymi instrumentami w osiąganiu celów politycznych. Techniki marketingowe stosowane są głównie w okresach kampanii wyborczych, ale bywają coraz częściej przydatne także w codziennej działalności przywódców państwowych, partii politycznych, ruchów społecznych, instytucji samorządowych i innych uczestników życia politycznego.


Prezentowana książka zawiera dziewięć artykułów na temat kluczowych zagadnień z obszaru "marketingowej" teorii i praktyki politycznej. Scharakteryzowano w nich działania polityczne, kampanie wyborcze, public relations, promocję i reklamę polityczną, metody i diagnostyki rynku politycznego, role wyborców, strategie partii politycznych oraz lobbing. Czytelnicy znajdą tu również praktyczne wskazówki dotyczące projektowania reklamowych kampanii politycznych i planowania strategicznego w polityce.

 

Książka w bardzo dobrym stanie.