Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Polityczny w teorii i praktyce

18-05-2014, 19:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik iemk
numer aukcji: 4232205581
Miejscowość Płochocin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 18-05-2014 18:57:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Rok wydania (xxxx): 2002
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"Marketing Polityczny w teorii i praktyce" pod redakcją A.W.Jabłońskiego i L.Sobkowiaka

Książka leżakowała na półce. Jest w bardzo dobrym stanie. Polecam. Najtaniej na Allegro.


"książka zawiera dziewięć artykułów na temat kluczowych zagadnień z obszaru "marketingowej" teorii i praktyki politycznej. Scharakteryzowano w nich działania polityczne, kampanie wyborcze, public relations, promocję i reklamę polityczną, metody i diagnostyki rynku politycznego, role wyborców, strategie partii politycznych oraz lobbing. Czytelnicy znajdą tu również praktyczne wskazówki dotyczące projektowania reklamowych kampanii politycznych i planowania strategicznego w polityce"

Gwarantuję zgodność przedmiotu z opisem i szybką wysyłkę.

Zapraszam na inne aukcje z moimi książkami.