Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing polityczny w teorii i praktyce

26-06-2012, 21:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21.30 zł     
Użytkownik Bonito-pl
numer aukcji: 2403574254
Miejscowość Kraków, Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-06-2012 21:45:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2002
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Poznaj Bonito!Sprzedawane książkiZobacz opinie o nasDodaj do ulubionych

Za dostawę zawsze płacisz tylko raz! Nieważne ile książek kupisz na naszych aukcjach. Sprawdź nasze pozostałe aukcje!

Odbierz w punktach bez kosztów dostawy!

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Poniedziałek – Piątek
Telefon12 [zasłonięte] 27 (9.00–17.00)
Telefon12 [zasłonięte] 39 (9.00–17.00)
Joanna BrągielWyślij wiadomość
Dorota TokarzWyślij wiadomość
Dominik AmbrożyWyślij wiadomość

Posiadamy 36 tys. książek w magazynie o powierzchni 430 m²!

Lokale, w których odbierzesz książki bez kosztów dostawy:

Kraków, ul. Kalwaryjska 51
pon. – pt od 9.00 do 19.00, sob. od 10.00 do 14.00
Kraków, ul. Batorego 15B
pon. – pt od 9.00 do 19.00, sob. od 10.00 do 14.00
Kraków, ul. Kłuszyńska 48 (magazyn)
pon. – pt od 9.00 do 17.00
Warszawa, Al. KEN 88
pon. – pt od 11.00 do 19.00, sob. od 10.00 do 14.00

Zamówienia realizujemy natychmiast. Wszystkie sprzedawane książki są nowe i znajdują się w naszym magazynie w Krakowie!

Marketing polityczny w teorii i praktyce
Nasza cena:21,30 zł (oszczędzasz 2,90 zł)
Cena rynkowa: 24,20 zł
Autor:Jabłoński Andrzej W., Sobkowiak Leszek
Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania:2002
Oprawa:miękka
Liczba stron:224
Format:16.8x24.0cm
Numer ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]29217
Numer EAN:978[zasłonięte][zasłonięte]29217

Prezentowana książka zawiera dziewięć artykułów na temat kluczowych zagadnień z obszaru "marketingowej" teorii i praktyki politycznej. Scharakteryzowano w nich działania polityczne, kampanie wyborcze, public relations, promocję i reklamę polityczną, metody i diagnostyki rynku politycznego, role wyborców, strategie partii politycznych oraz lobbing. Czytelnicy znajdą tu również praktyczne wskazówki dotyczące projektowania reklamowych kampanii politycznych i planowania strategicznego w polityce.

Poniżej przedstawiamy wszystkie możliwe formy dostawy. Prosimy o wybór firmy kurierskiej lub punktu odbioru podczas wypełniania formularza pozakupowego podając wybór w "informacjach dla sprzedającego".
Sposób dostawyKoszt dostawyKiedy wyślemy?
Przedpłata – płatność przelewem lub przez PayU
6,49 złnatychmiast
DPDKurier DPD
11,99 złnatychmiast
OpekKurier OPEK
11,99 złnatychmiast
Płatne przy odbiorze – płatność w momencie odbioru paczki
9,49 złnatychmiast
DPDKurier DPD
12,99 złnatychmiast
OpekKurier OPEK
12,99 złnatychmiast
Miejsce odbioru osobistegoKoszt dostawyDo odbioru za:
Płatne przy odbiorze gotówką lub kartą
0,00 złkilka godzin
0,00 złkilka godzin
0,00 złnatychmiast
0,00 zł1-2 dni robocze
Zaufało nam już ponad 200 tys. Klientów! Sprawdź nasze opinie!
© 2[zasłonięte]006-20 Bonito – Kraków - ul. Batorego 15B, Kraków - ul. Kalwaryjska 51, Kraków - ul. Kłuszyńska 48, Warszawa - Al. KEN 88