Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing polityczny w teorii i praktyce

11-03-2012, 13:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 20.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2114312813
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 16   
Koniec: 12-03-2012 03:44:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing polityczny w teorii i praktyce
Jabłoński Andrzej W., Sobkowiak Leszek

Marketing polityczny w teorii i praktyce
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]29217
  • liczba stron: 224
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
  • Wymiary: 168 x 240 mm
  • Rok wydania: 2002
  • Opis

    Prezentowana książka zawiera dziewięć artykułów na temat kluczowych zagadnień z obszaru "marketingowej" teorii i praktyki politycznej. Scharakteryzowano w nich działania polityczne, kampanie wyborcze, public relations, promocję i reklamę polityczną, metody i diagnostyki rynku politycznego, role wyborców, strategie partii politycznych oraz lobbing. Czytelnicy znajdą tu również praktyczne wskazówki dotyczące projektowania reklamowych kampanii politycznych i planowania strategicznego w polityce.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa