Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing polityczny w regionie [nowa]

04-03-2012, 18:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 33.50 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2101838858
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 06-03-2012 13:07:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing polityczny w regionie

Agnieszka Szczudlińska-Kanoś

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3256-5
  • liczba stron: 220
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2012
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu oraz wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący swoje funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentralizacyjnych otrzymali szersze kompetencje i przestali traktować samorząd regionalny wyłącznie jako "poczekalnię polityczną", pomocną w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery. Duża konkurencja w ubieganiu się o mandaty radnych wpłynęła na rozwój marketingu politycznego w regionach, gdzie działania przedwyborcze należy prowadzić inaczej niż na poziomie centralnym i lokalnym.
    Celem publikacji jest ukazanie ewolucji marketingu politycznego w Polsce przez analizę kampanii prowadzonych w latach 1[zasłonięte]989-20 oraz wskazanie metod i narzędzi najbardziej skutecznych podczas walki wyborczej o fotel radnego.
    Ponieważ przedstawione w książce treści odnoszą się do wiedzy z różnych specjalności, praca powinna zainteresować nie tylko politologów, ale również ekspertów w dziedzinie zarządzania oraz socjologów. Do grona jej adresatów można także zaliczyć praktyków, w szczególności samorządowców regionalnych i marketingowców.
    Agnieszka Szczudlińska-Kanoś - doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, adiunkt w Instytucie Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Absolwentka zarządzania i marketingu Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ oraz politologii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zagadnieniach związanych z marketingiem politycznym, samorządem terytorialnym oraz polityką społeczną.

    Wprowadzenie 7
    1. Teoria i historia marketingu politycznego 11
    1.1. Próba systematyki definicji marketingu politycznego 11
    1.2. Marketing polityczny w ujęciu historycznym 16
    1.3. Marketing ekonomiczny, polityczny i wyborczy - podobieństwa i różnice 20
    2. Samorząd regionalny 27
    2.1. Pojęcie regionu 27
    2.2. Funkcjonowanie polskich regionów - zarys przemian 31
    2.3. Koncepcje i realizacja tworzenia regionów w III RP 36
    2.4. Ukształtowanie samorządu województwa w Polsce 41
    3. Rezultaty empirycznego zastosowania marketingu politycznego w Polsce na przykładzie wyborów 1989-[zasłonięte] 2011
    3.1. Kampanie lat 1[zasłonięte]989-19 jako przykład marketingu nieprofesjonalnego 53
    3.2. Wybory 1[zasłonięte]995-20 - czas rozwoju 71
    3.3. Nowoczesne działania przedwyborcze w latach 2001-[zasłonięte] 2007
    3.4. Nowa jakość - elekcje 2009-[zasłonięte] 2011
    4. Kampania wyborcza jako narzędzie służące osiąganiu i utrzymaniu władzy 111
    4.1. Kampania wyborcza jako obiekt badań 111
    4.2. Ewolucja kampanii wyborczych 117
    4.3. Organizacja kampanii wyborczej polityka działającego na szczeblu regionu 120
    5. Doskonalenie wizerunku i promocja kandydata jako elementy marketingu
    politycznego w regionie 153
    5.1. Kreowanie wizerunku polityka w regionie 153
    5.2. Wykorzystanie promotion mix na poziomie województwa 162
    5.3. Egzemplaryczność regionalnych działań przedwyborczych 181
    Podsumowanie 199
    Bibliografia 203
    Spis tabel 217
    Spis rysunków 218

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.