Opis: Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej. Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antony`s College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej. W latach 2[zasłonięte]006-20 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Trzeciak Sergiusz
- Język oryginału: polski
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20177
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2010
- Objętość: 176
- Format: 23.5x15.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.33
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]49582
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]49582
- PKWiU: 58.11.1
|