Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING POLITYCZNY Teoria Wladzy Polityki Barres

24-01-2012, 5:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2041481866
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 16:12:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOSZT PRZESŁANIA
 
  • 1 książka - priorytet 8,50 zł
  • 2 książki - priorytet 9 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
(poczta polska)

KONTO - PKO BP Intelligo
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439

FORMA: wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto










































Redakcja: Anna Michońska-Stadnik


"Wrocławskie Studia Politologiczne" 4/2004

Rok wydania: 2004
Liczba stron: 152
Format: 210 x 297 mm




Teoria polityki i myśl polityczna. Koncepcje podmiotówwładzy. Przyczynek do dyskusji o podmiotowości władzy; Waloryzacja przesądujako czynnik konstytuujący wspólnotę w doktrynie konserwatywnej Maurice’aBarresa; Projekt budowy bloku państw Europy Środkowo-Wschodniej w myślipolitycznej Władysława Studnickiego; Marketing polityczny w krainie mitu.Pomiędzy kosmologią a eschatologią strategii kształtowania zachowań wyborczych;Marketing polityczny jako element mechanizmu sprawowania władzy. Politykawewnętrzna. Multiple Selves, Multiple Cultures; Zachowania wyborcze kobiet imężczyzn. Płeć jako czynnik różnicujący zachowania elektoratu; Partycypacjakobiet w życiu politycznym w opinii społeczeństwa polskiego; Zasadasubsydiarności a trzeci sektor w Polsce; Wzrost i spadek znaczenia partiizielonych w wybranych systemach partyjnych Europy Środkowej i Wschodniej;Czynniki wpływające na proces kształtowania systemów partyjnych w państwachGrupy Wyszehradzkiej; Populistyczne partie protestu w Europie Zachodniej.Polityka międzynarodowa. ONZ w XXI wieku: w poszukiwaniu nowego paradygmatu;Grupy nacisku i lobbing w Unii Europejskiej. Aspekty instytucjonalne.



SPIS TREŚCI:


Teoria polityki i myśl polityczna

VIOLETTA PAŁKA,
Koncepcje podmiotów władzy. Przyczynek do dyskusji o podmiotowości władzy

ARKADIUSZ BARUT,
Waloryzacja przesądu jako czynnik konstytuujący wspólnotę w doktrynie konserwatywnej Maurice'a Barresa

GAWEŁ STRZĄDAŁA,
Projekt budowy bloku państw Europy Środkowo-Wschodniej w myśli politycznej Władysława Studnickiego

MAREK JEZIŃSKI, Marketing polityczny w krainie mitu. Pomiędzy kosmologią a eschatologią strategii kształtowania zachowań wyborczych

DARIUSZ SKRZYPIŃSKI, RADOSŁAW SOLARZ,
Marketing polityczny jako element mechanizmu sprawowania władzy

Polityka wewnętrzna

PETER LEESE,
Multiple Selves, Multiple Cultures

TOMASZ CHMIELEWSKI,
Zachowania wyborcze kobiet i mężczyzn. Płeć jako czynnik różnicujący zachowania elektoratu

ŁUKASZ WAWROWSKI,
Partycypacja kobiet w życiu politycznym w opinii społeczeństwa polskiego

DOROTA MOROŃ,
Zasada subsydiarności a trzeci sektor w Polsce

W. HLOUŚEK, LUBOMIR KOPEĆEK,
Wzrost i spadek znaczenia partii zielonych w wybranych systemach partyjnych Europy Środkowej i Wschodniej

PIOTR SULA,
Czynniki wpływające na proces kształtowania systemów partyjnych w państwach Grupy Wyszehradzkiej

JOANNA JANKIEWICZ,
Populistyczne partie protestu w Europie Zachodniej


Polityka międzynarodowa

TERESA ŁOŚ-NOWAK,
ONZ w XXI wieku: w poszukiwaniu nowego paradygmatu

PATRYCJA FRANIA,
Grupy nacisku i lobbing w Unii Europejskiej. Aspekty instytucjonalne


Recenzje

ROGER SCRUTON, Co znaczy konserwatyzm
(Arkadiusz Barut) 130
 Władza lokalna po reformie samorządowej, Jerzy J. Wiatr (red.)
(Maciej Buba) 133
 BEATA SURMACZ, Współczesne stosunki polsko-ukraińskie.
Politologiczna analiza traktatu o dobrym sąsiedztwie
(Leszek Filipiak) 135
 STANISŁAW WĄSIK, Wprowadzenie do problemów globalizacji
(Andrzej W. Jabłoński) 139
 Samoorganizacja społeczeństwa polskiego: trzeci sektor,
Piotr Gliński, Barbara Lewenstein, Andrzej Siciński (red.)
(Justyna Lasak) 141
 ALEKSANDRA MATYUKHINA, W sowieckim Lwowie.
Życie codzienne miasta w latach 1[zasłonięte]944-19
(Beata Pyrzyńska) 143
 MAREK M. DZIEKAN, Historia Iraku
(Bartosz Trawiński) 145 Problemy politologu na progu XXI wieku. Sprawozdanie zkonferencji naukowej, Toruń, 15-16 maja 2003
(Bartłomiej Michalak) 149

Noty o autorach 151

MARKETING POLITYCZNY Teoria Wladzy Polityki Barres

Dodano 2[zasłonięte]008-11 23:56
! UWAGA ! : Jeśli którakolwiek z aukcji NIE JEST WYŚWIETLANA POPRAWNIE (brak TYTUŁU, SPISU TREŚCI, itp.) NAPISZ do nas a niezwłocznie prześlemy szczegółowe dane na jej temat.

Podane błędy są wynikiem problemów technicznych serwisu i z dostępnych nam informacji dotyczy części naszych aukcji.

Będziemy wdzięczni za każdą informację o błędzie.

Z Pozdrowieniami

księgarnia PARALALA