Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna

17-05-2014, 23:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 70 zł     
Użytkownik flanger_artist
numer aukcji: 4209277752
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-05-2014 23:05:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna - Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski

„Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna” to jedna z najlepszych książek dotyczących naukowych podstaw marketingu politycznego jaka ukazała się na polskim rynku wydawniczym.

Autorzy książki – Wojciech Cwalina oraz Andrzej Falkowski – w obszerny sposób przedstawiają wszystkie najważniejsze aspekty nowej dyscypliny naukowej jaką jest marketing polityczny.

Pomimo osadzenia w polskich realiach procesu wyborczego, wielką zaletą książki jest odwoływanie się źródeł zagranicznych i koncepcji stworzonych przez autorów zagranicznych. Poprzez lekturę podręcznika czytelnicy mają szanse na poznanie modelu marketing politycznego stworzonego przez Bruce’a I. Newmana, Phillipa B. Niffeneggera, mapy marketingu kandydata według Philipa Kotlera i Neila Kotlera, czy koncepcji wszechstronnego marketingu politycznego zaproponowanej przez australijską politolog Jennifer Lees-Marshment.

Czytelnicy dowiedzą się z publikacji także m. in. jak powinna wyglądać prawidłowo przeprowadzona segmentacja wyborcza, jakie zachowania towarzyszą wyborcom podczas procesu wyborczego, a także jak istotny w działalności politycznej jest wizerunek danego kandydata.

Autorzy nie zapomnieli także wspomnieć o roli jaką odgrywają kobiety we współczesnej polityce, roli mediów i debat w kampaniach politycznych, znaczeniu sondaży wyborczych. W książce poruszono także zagadnienia kampanii bezpośredniej, reklamy politycznej, istoty kampanii negatywnych, coraz częstszego wykorzystywania w procesie marketingu politycznego narzędzi jakie oferuje Internet, czy wreszcie obrony przed manipulacją wyborczą.

Powyższa pozycja to lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pragnących zgłębiać tajniki marketingu politycznego.