Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING POLITYCZNY. Perspektywa psychologiczna

02-06-2012, 16:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik wladek-w4
numer aukcji: 2283251111
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 17   
Koniec: 16-05-2012 23:19:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka ekspozycyjna,bez śladów użytkowania

Wojciech Cwalina,Andrzej Falkowski

To pierwszy podręcznik w Polsce, który prezentuje tak szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na problem marketingu politycznego. Kolejne rozdziały zapoznają czytelnika z podstawowymi pojęciami i koncepcjami w tej dziedzinie, z modelami zachowań wyborczych, z problematyką segmentacji rynku wyborczego i wizerunku kandydata, a także z rolą mediów w reklamie politycznej. Wiele miejsca poświęcono też zagadnieniom sondaży, debat i kampanii politycznych. Autorzy często odwołują się do badań własnych, toteż ich rozważania są mocno osadzone w rzeczywistości społeczno-politycznej.