Opis: Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce.Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów.Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Mazur Marek
- Podtytuł: Studium porównawcze
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20411
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2002
- Objętość: 358
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.57
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11473
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]11473
- Wysokość: 16
- PKWiU: 58.11.1
|