Opis: Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających na swym koncie spory dorobek w dziedzinie badań nad marketingiem politycznym. Można śmiało powiedzieć, że jest to czołówka badaczy powyższej problematyki. Recenzowana książka jest też „żywym” dowodem aktywności powołanego w 2003 r. Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego, do którego większość autorów należy oraz integracji środowiska podejmującego problematykę marketingu, tak od strony teoretycznej, jak i w postaci badań empirycznych. Efektem pracy kilkunastoosobowego zespołu jest książka o dużym ładunku teoretycznym, podejmująca mniej dotąd penetrowane w polskiej literaturze obszary, zawierająca sporo trafnych obserwacji o wykorzystaniu technik marketingowych w wyborach parlamentarnych, prezydenckich i samorządowych, dobrze skonstruowana i napisana oraz zachęcająca do dalszej dyskusji. […]Fragment recencji prof. dr hab. Andrzeja Antoszewskiego
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Jeziński Marek
- Podtytuł: w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 32250
- Rok wydania: 2014
- Objętość: 482
- Format: 15.0x20.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.6
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]97062
- Miejscowość: Toruń
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]97062
- Wysokość: 26
- PKWiU: 58.11.1
|