Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing Podręcznik europejski - Kotler

12-03-2012, 1:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 80 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2116219256
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 10   
Koniec: 13-03-2012 10:42:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2002
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

[zasłonięte]217-04 wew.164

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 2-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro i numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 
Marketing Podręcznik europejski

Kotler Philip, Armstrong Gary, Saunders John, Wong Veronica

wydawnictwo PWE
wydanie 2002 r.
ISBN: 83-[zasłonięte]-1358-1
Tłumaczenie: Adamus Lucyna, Kisiel Wiktor, Woźniczka Małgorzata
Format: 20.0x26.0cm, 1104 stron
Oprawa: Twarda
Wydanie: 1

Opis książki Marketing Podręcznik europejski :
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu