|
Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
[zasłonięte]217-04 wew.164
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl
|
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 2-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.
W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro i numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24 |
|
Wpłata na konto:
Invest Bank o/Katowice
92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406 |
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
|
|
Marketing Podręcznik europejski
Kotler Philip, Armstrong Gary, Saunders John, Wong Veronica
wydawnictwo PWE
wydanie 2002 r.
ISBN: 83-[zasłonięte]-1358-1
Tłumaczenie: Adamus Lucyna, Kisiel Wiktor, Woźniczka Małgorzata
Format: 20.0x26.0cm, 1104 stron
Oprawa: Twarda
Wydanie: 1
Opis książki Marketing Podręcznik europejski :
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu
|