Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING - PODRĘCZNIK AKADEMICKI E MICHALSKI /PWN

12-10-2014, 1:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49.99 zł     
Użytkownik e-katalanka
numer aukcji: 4599619523
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 5   
Koniec: 12-10-2014 01:46:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM SERDECZNIE NA MOICH AUKCJACH



tel. 022-[zasłonięte]-658


KONTAKT
email:[zasłonięte]@op.pl
nr tel: +486[zasłonięte]14561

WYSYŁKA
Wysyłka standardowa firmą:
INPOST 
lub
Pocztą Polską


Przesyłki kurierskie realizowane przez:
DPD lub UPS





WIĘCEJ INFORMACJI

 

MARKETING - PODRĘCZNIK AKADEMICKI

 
Marketing Podręcznik akademicki
Autor: Eugeniusz Michalski
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Format: 16.8x23.8cm
Ilość stron: 646
Wydanie: 1
Rok wydania: 2004/2009
ISBN: 83-01-14051-8
Ciężar: 0,91 kg
OPIS: 
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy!

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.

Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi. Ukazuje interdyscyplinarność marketingu, poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii, historii myśli ekonomicznej, ekonomiki konsumpcji, merchandisingu i finansów, jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.

Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwia przystępny język, przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki, tabele oraz indeks rzeczowy. Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części, rozdziałów, a nawet zagadnień, w zależności od typu uczelni.

Profesor Eugeniusz Michalski został uhonorowany NAGRODĄ INDYWIDUALNĄ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU w roku 2004 za książkę Marketing.
[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]