Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI # Wacław Śmid

04-10-2014, 12:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 zł     
Użytkownik libromania
numer aukcji: 4576611067
Miejscowość Legionowo
Wyświetleń: 4   
Koniec: 04-10-2014 12:05:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2002
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

LIBROMANIA

Marta Danielewska

ul. Pałacowa 6/9, 05-120 Legionowo
mail: [zasłonięte]@wp.pl
tel.: 513 [zasłonięte] 121

 

 

Koszty wysyłki podane

nad aukcją.


Przy zakupie kilku książek

proszę o kontakt w celu

ustalenia kwoty za przesyłkę.

 

 

 

Na konto w ING Bank Śląski:

66 1050 [zasłonięte] 101200

0090 [zasłonięte] 725140

 

 

1. Odbiór osobisty możliwy tylko przy wpłacie na konto.


2. Nie wysyłam za pobraniem !


3. O zmianie adresu wysyłki proszę mnie poinformować mailem z dokładnym określeniem przedmiotu (tytuł książki lub numer aukcji),

 

4. Jeżeli stan książki odbiega od podanego na aukcji i nie jesteście Pañstwo zadowoleni z zakupu, proszę o informację w celu omówienia szczegółów reklamacji.

 

5. Komentarz od Kupującego jest dla mnie sygnałem, że wszystko jest w porządku i przesyłka dotarła. Komentarz z mojej strony wystawiam jako druga.

 

 

 

 

 

 


MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI # Wacław Śmid

 

TYTUŁ:

MARKETING POD PRESJĄ GLOBALIZACJI

 

 

AUTOR:

Wacław Śmid

 

 

Wydanie:

Placet 2002

 

 

Ilość stron:

240

 

 

Oprawa:

twarda

 

 

Informacje dodatkowe:
Stan:

dobry z plusem - drobne przybrudzenia okładki

 

 

OPIS KSIĄŻKI:

I rzecz jest w istocie niebagatelna: chodzi o wymianę światową, której skala i zasięg przyjmują obecnie największe, niewyobrażalne wręcz rozmiary. Na początku tego ogólnoświatowego procesu, zwanego właśnie "globalizacją", sądzono, że intensywna wymiana gospodarcza, napływ kapitału, dostęp do nowych technologii itp., zapewni wielu krajom i ich gospodarkom dynamiczny wzrost. Wielkie korporacje i supermarkety zaczęły swoją siecią powiązań produkcyjno-handlowych wręcz oplatać kulę ziemską, a skutki tego wymknęły się spod kontroli państw. Dopiero, powstający w krajach słynących z "równych szans", ruch antyglobalistyczny i antykorporacyjny wziął w obronę lokalną przedsiębiorczość, tj. małe i średnie firmy, które w warunkach wolnej konkurencji przegrywają nie dlatego, że nie są innowacyjne, kreatywne itp. ale dlatego, że nie są dość silne finansowo, by sprostać konkurencji dużych przedsiębiorstw.

Jak zhumanizować powstały trend? Jak zaspokajać potrzeby społeczne nie narzucając obcych systemów wartości i nie burząc lokalnych struktur? Najpierw trzeba sobie dokładnie uświadomić jak kształtowane są potrzeby, zwłaszcza wyższego rzędu, przez rozmaite czynniki, a szczególnie wzorce kulturowe i wyznawany w nich system norm, wartości i zasad zachowania. Jak wpływają na to różne poziomy wiedzy. Jeśli uzyskamy taką wiedzę możemy zmienić całą strategię rynkową. Możemy przejść do metamarketingu obejmującego wszystkie niuanse systemów wartości, hierarchii potrzeb i preferencji konsumenckich w akcie dokonywania zakupów produktów i usług. Filozofią biznesu będzie wprawdzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług oraz nowych potrzeb przez np. zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszelkich tych działań twórczych w dziedzinie marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu.