Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing pod presją globalizacji (NOWA) Smid

22-10-2014, 16:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8.60 zł     
Użytkownik aurelus
numer aukcji: 4631843780
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-10-2014 16:03:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing pod presją globalizacji

Wacław Smid

Stan: Nowa, nieczytana.Oprawa twarda. Wyd.Placet. Cena rynkowa 50PLN. 240 stron.

Opis:

Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług oraz nowych potrzeb przez np. zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszelkich tych działań twórczych w marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu.

Zachęcam do moich innych aukcji. Przed licytacją proszę o przeczytanie strony " o Mnie".

Marketing pod presją globalizacji (NOWA) Smid


Dodano 2[zasłonięte]010-07 13:33
WYSYŁKA do 30kg KURIEREM OD 0 zł - szczegóły na stronie o Mnie