Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing pod presją globalizacji

10-10-2014, 21:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.50 zł     
Użytkownik pk-internet
numer aukcji: 4657720307
Miejscowość Tarnów
Wyświetleń: 3   
Koniec: 10-10-2014 20:20:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Marketing pod presją globalizacji
Wacław Śmid

 

 

Filozofią biznesu będzie globalizacja, ale z zachowaniem specyfiki regionalnej. W regionach trzeba szukać źródeł inwencji, które powinny stanowić główny materiał do przemyśleń w procesie projektowania produktów i usług oraz nowych potrzeb przez np. zespoły zadaniowe, czy też inne, specjalnie powoływane do tego celu zespoły twórców, kreatorów i ekspertów. Bowiem szeroko pojęta kultura jest dla metamarketingu wręcz niewyczerpalną kopalnią pomysłów, inwencji, skojarzeń i wszelkich tych działań twórczych w marketingu, które prowadzą prostą drogą do sukcesu.
wydawnictwo: Placet, liczba stron: 237, wymiary: 14 x 21 cm, okładka: twarda

 

 

 

Zobacz pełną ofertę!

 

 

 

Marketing pod presją globalizacji

 

 


 

 

 

 

 

WYSYŁKA GRATIS przy zakupie powyżej 120 zł i wpłacie na konto /na terenie kraju/.




Więcej informacji na stronie O mnie.



Moje Gadu-Gadu

 

 

 


 

 

 

Odbiór osobisty nie jest możliwy.


 

 

 

Koszt przesyłki jest stały, niezależny od ilości zakupionych książek.

Zawartość przesyłki starannie zabezpieczona folią bąbelkową.

Wysyłka w ciągu 1 - 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

 

 

Niektóre egzemplarze sprzedawanych książek mogą mieć bardzo drobne uszkodzenia okładek, jednak zdecydowana większość jest w idealnym stanie.