Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING PLACES Philip Kotler

17-02-2014, 15:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 126 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3896104261
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-02-2014 14:35:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1993
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14294, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32363, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50049, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55731, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14918, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14294, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32363, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50049, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55731, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14918

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Marketing Places: Attracting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations

MARKETING PLACES Philip Kotler

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Philip Kotler
Language: English
Publisher: Simon and Schuster
Publication Date: 1 Sep 1993
Dimensions: 13.5 x 2.5 x 21.6 cm
Format: Paperback
Pages: 400
Condition: NEW
Product_ID: A74CBC636X

 

 

Today's headlines report cities going bankrupt, states running large deficits, and nations stuck in high debt and stagnation. Philip Kotler argues that thousands of ''places'' - cities, states, and nations - are in crisis, and can no longer rely on national industrial policies, such as federal matching funds, as a promise of jobs and protection. The authors show that places must, like any market-driven business, become attractive ''products'' by improving their industrial base and communicating their special qualities more effectively to their target markets. From studies of cities and nations throughout the world, Kotler offer a systematic analysis of why so many places have fallen on hard times, and make recommendations on what can be done to revitalize a place's economy. He shows how ''place wars'' - battles for Japanese factories, government projects, Olympic Games, baseball team franchises, convention business, and other economic prizes - are often misguided and end in wasted money and effort.The hidden key to vigorous economic development, the author argues, is strategic marketing of places by rebuilding infrastructure, creating a skilled labour force, stimulating local business entrepreneurship and expansion, developing strong public/private partnerships, identifying and attracting ''place compatible'' companies and industries, creating distinctive local attractions, building a service-friendly culture, and promoting these advantages effectively.Strategic marketing of places requires a deep understanding of how ''place buyers'' - tourists, new residents, factories, corporate headquarters, investors - make their place decisions. With this understanding, ''place sellers'' - economic development agencies, tourist promotion agencies, mayor's offices - can take the necessary steps to compete aggressively for place buyers.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 NATION BRANDING: CONCEPTS, ISSUES, PRACTICE Dinnie

 DESTINATION BRANDING FOR SMALL CITIES Bill Baker

 COMPETITIVE IDENTITY Simon Anholt

 CITY BRANDING: THEORY AND CASES Dr Keith Dinnie

 PLACES: IDENTITY, IMAGE AND REPUTATION Anholt