Marketing
Philip Kotler - REBIS
Opis:
Oprawa: Twarda Format: 21.0x26.0cm Ilość stron: 784 Wydanie: 1 Rok wydania: 2005 ISBN:[zasłonięte]978-8301-532-6 Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.
zapraszamy do naszych sklepów allegro książki - e-avalon zabawki - e-avalon-zabawki
|
sprzedawca:
Księgarnia Avalon.pl Włodzimierz Konarski ul. Kościuszki 2 23-200 Kraśnik tel.: (081)[zasłonięte]825 30
email: [zasłonięte]@avalon.pl NIP - 715[zasłonięte]000-02 REGON - 430[zasłonięte]650 Nr konta: 41 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3951110 [zasłonięte] 230504
|