Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING - PHILIP KOTLER - NOWA WAWA!!!

20-10-2014, 8:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 100 zł     
Użytkownik hajduchek
numer aukcji: 4624600819
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 20-10-2014 08:26:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

SKLEP Z KSIĄŻKAMI

MARKETING

    • AUTOR: PHILIP KOTLER
    • STRONY: 848, FORMAT: 22X28 CM
    • ISBN:[zasłonięte]978-8310-616-9
    • ROK WYDANIA: 2012
    • WYDAWNICTWO: REBIS
    • OPRAWA: TWARDA

    OPIS

    Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

    Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

        Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

     Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania

    W WARSZAWIE MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY!!!

    WKontakt

    FIRMA HANDLOWA PRZYSTANEK MOKOTÓW 

    Zbigniew Motelewski

    ul. Puławska 50 m 58

    02-559 Warszawa

    tel.  507 [zasłonięte] 730

     

    e-mail: [zasłonięte]@op.pl 

      

    Wysyłka

    • Koszty przesyłki są uzależnione od wagi książek
    • UWAGA!!! Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości

     

    Regulamin aukcji

    • Nie odwołuję aukcji, nie chcesz kupić, nie licytuj
    • Towar wysyłam po wpłacie na konto
    • Wysyłam na Twój adres z Allegro w ciągu 1-5 dni roboczych
    • W przypadku innego adresu proszę o informację przed wysłaniem przelewu
    • Komentarz kupującemu wystawiam jako drugi.