- Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
- Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
- Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe
Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj,
czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także
Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym zyskasz?
Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do czegoś przekonuje.
Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i niewykrywalne, a inne
to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie, będziesz mógł wybrać
metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz?
A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie...
i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą okazję.
Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji. Przetestuj na sobie:
- jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
- jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik
wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
- jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach
marketingowych,
- jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
- jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
- jak podsuwać innym motywy do działania,
- jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
- jakie słowa wzbudzają czujność.
|