Marketing
Marian Pietraszewski - eMPi2
Opis:
Rok wydania: 2007, oprawa broszurowa
Strony: 191, Format: B5
ISBN 838[zasłonięte]4649
Podręcznik opracowano na podstawie programów nauczania dla zawodów: technik ekonomista (23 02/T-5 SP/MEN/1998.02.24), technik handlowiec (23 05/T-5, T-3 SP/MEN/1997.07.16), technik rachunkowości (341(06)/SP/MEN/2000.01.03). Podręcznik omawia marketing oraz przedstawia jego elementy, m.in. badanie rynku, kształtowanie produktu, politykę cen, dystrybucję i promocję. Zawiera też treści dotyczące organizacji marketingu w przedsiębiorstwie, stosowanych strategii i planowania marketingowego. Zaletą książki jest częste odnoszenie wiedzy teoretycznej do praktycznych przykładów z życia gospodarczego, dzięki czemu nie jest ona zbiorem definicji, ale spojrzeniem na różne działania życia codziennego pod kątem marketingu. Korespondują z tym pytania do przemyślenia i dyskusji adresowane do ucznia, motywujące go do uważnego obserwowania otoczenia i wyciągania wniosków. Warto również zwrócić uwagę na opracowanie graficzne publikacji, na wykresy, rysunki, tabele oraz wzory.
zapraszamy do naszych sklepów allegro
książki - e-avalon
zabawki - e-avalon-zabawki
| sprzedawca:Księgarnia Avalon.pl Włodzimierz Konarski ul. Kościuszki 2 23-200 Kraśnik tel.: (081)[zasłonięte]825 30

 email: [zasłonięte]@avalon.pl NIP - 715[zasłonięte]000-02 REGON - 430[zasłonięte]650 Nr konta: 41 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3951110 [zasłonięte] 230504 |