Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING PARTYZANCKI W MEDIACH ... - NOWA !!!7

11-03-2012, 13:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.80 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113574354
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 17:52:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
MARKETING PARTYZANCKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. 126 NARZĘDZI W WALCE O POZYCJĘ W INTERNECIE
 

MARKETING PARTYZANCKI W MEDIACH ... - NOWA !!!7

Autorzy: Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2011
Rodzaj: podręcznik
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1326-1
Liczba stron: 232
Okładka: miękka

Cena detaliczna: 49,00 zł

Opis:
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:

* 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
* zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
* siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
* obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
* 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
* darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
* narzędzia społecznościowe przyszłości,
* i dużo, dużo więcej!



Adresaci:
To lektura obowiązkowa każdego partyzanta marketingu w mediach społecznościowych - dzięki niej czytelnik nauczy się wdrażać plany działania gwarantujące pozyskanie zainteresowania klientów i generowanie zysków!

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.