Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing partyzancki w mediach... [nowa]

12-07-2012, 9:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2392060695
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 02-07-2012 11:09:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Gibson Shane, Levinson Jay Conrad

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64132
  • liczba stron: 232
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-05
  • Opis

    UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEMJay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.Książka prezentuje m.in.:19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,narzędzia społecznościowe przyszłości,i dużo, dużo więcej!

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa