UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEMJay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.Książka prezentuje m.in.:19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,narzędzia społecznościowe przyszłości,i dużo, dużo więcej!