Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing partyzancki. Proste... [nowa]

24-01-2012, 5:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.40 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2003227195
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 10:13:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Levinson Conrad Jay

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64125
  • liczba stron: 424
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.