Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing partyzancki. Proste... [nowa]

24-01-2012, 5:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003098249
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 11:08:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Levinson Conrad Jay

Marketing partyzancki. Proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64125
  • liczba stron: 424
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Opis

    Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.:- 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego,- przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy,- strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach,- sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny,- wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu.Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa