Zastosuj taktykę partyzancką w promowaniu swojej firmy!
* Zaplanuj działania marketingowe
* Znajdź partnerów, którzy pomogą Ci w promocji
* Wykorzystaj potencjał Internetu
* Zadbaj o wizerunek swojego przedsiębiorstwa
Partyzanci i marketing? Co wspólnego może mieć jedno z drugim? Wbrew pozorom wiele. Poznawaliśmy już możliwości zastosowania w marketingu nauk wybitnych strategów wojennych dowodzących ogromnymi armiami. Niestety - wielka armia to wielki budżet - pojęcie budzące przerażenie u właścicieli małych, domowych firm. Prowadząc taką firmę, trudno pozwolić sobie na potężną kampanię marketingową, zrealizowaną z hollywoodzkim rozmachem. Tu trzeba przyjąć inną strategię - angażować małe siły i uderzać w wielu miejscach jednocześnie, precyzyjnie określając cele.
Książka "Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes" będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.
* Układanie planu działania
* Wyszukiwanie odpowiednich miejsc i mediów na promocję
* Współpraca z partnerami
* Promocja w Internecie
* Budowanie sieci firm współpracujących ze sobą
* Organizacja seminariów i warsztatów
* Rozwijanie odpowiednich cech osobowości
Przekonaj się, że nie tylko wielkie armie stać na skuteczne ataki.