Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firm

28-02-2012, 14:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714109
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 10   
Koniec: 30-01-2012 10:01:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 264
Format: A5
Rok wydania: 2[zasłonięte]006-03
Oprawa: miękka



Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Jay Conrad Levinson, Seth Godin

Odkryj potencjał swojej firmy
  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób. Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
  • Poszukiwanie niszy rynkowej
  • Zdobywanie referencji
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Reklama bezpośrednia
  • Budowanie kanałów sprzedaży
  • Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
  • Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.

spis treści:

Wstęp (7)

1. Pozycjonowanie (15)

2. Obsługa klienta (37)

3. Opinia przekazywana z ust do ust (51)

4. Rozgłos (67)

5. Materiały drukowane (95)

6. Reklama bezpośrednia (121)

7. Biuletyny (151)

8. Ogłoszenia drobne (177)

9. Tworzenie sieci kontaktów (199)

10. Telefon (219)

11. Sfinalizowanie sprzedaży (239)