Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
Jay Conrad Levinson, Seth Godin
rok wydania: 2006
stron: 264
oprawa: miękka
format: A5
wydawnictwo: Onepress
Odkryj potencjał swojej firmy
* Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
* Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
* Zastosuj sprawdzone techniki działania
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
* Poszukiwanie niszy rynkowej
* Zdobywanie referencji
* Przygotowywanie materiałów reklamowych
* Reklama bezpośrednia
* Budowanie kanałów sprzedaży
* Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
* Proces sprzedaży
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.
SPIS TREŚCI:
Wstęp (7)
1. Pozycjonowanie (15)
2. Obsługa klienta (37)
3. Opinia przekazywana z ust do ust (51)
4. Rozgłos (67)
5. Materiały drukowane (95)
6. Reklama bezpośrednia (121)
7. Biuletyny (151)
8. Ogłoszenia drobne (177)
9. Tworzenie sieci kontaktów (199)
10. Telefon (219)
11. Sfinalizowanie sprzedaży (239)
Połącz zakupy z 3 kont!
Od lat sprzedajemy na kontach ksiazka_z_pasja,
ksiazka_gliwice oraz MercuriusGliwice
Łącząc zakupy z naszych kont, za przesyłkę płacisz tylko raz!