Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING P. Kotler

26-06-2012, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik ksiazki_opole
numer aukcji: 2354529549
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 54   
Koniec: 16-06-2012 15:36:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 Przedmiotem aukcji jest podręcznik:

 

 

 

 

 

 

 

MARKETING

   

Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola

    

 

 

 


Autor: Philip Kotler

Wydawnictwo: Gebethner & Ska

 

 

 


 

Książka jest używana, stan dobry. Okładka nieznacznie podniszczona, rogi i grzbiety  lekko przytarte, boki przybrudzone. Środek czysty, niepopisany. Pierwsza strona z śladami flamastra, przedarta i podklejona taśmą klejącą, okładka wewnątrz z tyłu oraz ostatnia strona z wpisem flamastrem, poza tym środek czysty, niepopisany.

 

 

Podręcznik zawiera sześć części:

 

I. Istota zarządzania marketingowego

II.Analiza możliwości rynkowych

III. Badanie i wybór rynków docelowych

IV Rozwój strategii marketingowych

V. planowanie programów marketingowych

VI. Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego

 

 


                                                      

Wszelkie pytania proszę kierować na maila: [zasłonięte]@wp.pl
lub telefonicznie (77)[zasłonięte]454 42  w godz.  9.00 - 17.00  ( pon.-pt. )

 

 

 

 

 

 

 

 



MARKETING P. Kotler