Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MARKETING OD A DO Z TIM AMBLER

28-02-2012, 15:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 9.99 zł     
Użytkownik books1470
numer aukcji: 2052824433
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 10:10:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1999
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Tu podaj tekst alternatywny
Witamy na aukcji books1470!!!

Kontakt:

[zasłonięte]@interia.pl tel.kom. 504[zasłonięte]177 (Na telefony i e-maile odpowiadamy w godzinach od 9:30 do 17:00)

Sposób płatności:

Wpłata na konto: ING bank śląski 78 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250090 [zasłonięte] 772498


Regulamin aukcji:

1. Proszę o rozważną licytację, ponieważ nie odwołuję ofert
2. Na zapłatę za wylicytowany towar czekam 14 dni od zakończenia aukcji. Po upływie dwóch tygodni zwracam się do Allegro o zwrot prowizji.
3. Książki wysyłamy we wtorki i piątki
4. Nie kończymy aukcji przed czasem.
5. Koszt wysyłki Znajduje się w opisie aukcji.
6. Koszt wysłyki zależy od wagi książki, jej gabarytu oraz wielkości koperty z bąblami lub innego "antypocztowego" opakowania.
7. Na telefony i e-maile odpowiadamy w godz.9:30-17 od poniedziałku do piątku.
8. Nie wysyłamy za pobraniem.
9. W przypadku wygrania więcej niż jednej aukcji, wyślemy do Państwa łączny koszt wysyłki.
10. Gdy wylicytowany towar nie zgadza się z opisem aukcji, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy (unikniemy w ten sposób krzywdzących komentarzy)



Opis Przedmiotu:

Tytuł:MARKETING OD A DO Z
Wydawnict
wo:PROFESJONALNA SZKOŁA BIZNESU
Autor:TIM AMBLER


Oprawa:TWARDA

Stan:  BARDZO dobry (-)
,ślady użytkowania

ISBN:
83[zasłonięte]85441-6

Nakład: ----

Opis:

Książka stanowi doskonałe, a zarazem przystępne źródło usystematyzowanej wiedzy o marketingu, którego wszystkie najważniejsze zagadnienia i problemy zostały ujęte w postaci szeroko i wszechstronnie omówionych haseł. Przedstawia ona m.in:

•  Marketing dnia dzisiejszego i przyszłości

•  Marketing samobójczy i partyzancki

•  Marketing związków i wzajemnych relacji

•  Wartość marki

•  Rodziny produktów i rozszerzenie zakresu marki

•  Zarządzanie produktami należącymi do tej kategorii i inne herezje

•  Zagadnienia wielkości sprzedaży i udziału   

•  Nowatorstwo w marketingu 
 
W TEJ CENIE  ! TYLKO U NAS !



Tu podaj tekst alternatywny




Tu podaj tekst alternatywny