Marketing narracyjny.
Jak budować historie, które sprzedają Autor: Eryk Mistewicz Data wydania: 2011/09 Stron: 224 Cena książki: 39.00 zł oprawa: miękka format: 140x208
Spis treści Rozdział 1. Opowiedz albo nie przeszkadzaj (15) Natłok informacji i efekt: attention crash (16) Syzyfowe prace marketingu i public relations (19) Od spełniania potrzeb konsumentów po ich tworzenie (22) Marketing decyduje o wartości (24) Trzy tysiące reklam dziennie (27) Krzyczeć głośniej, jeszcze głośniej (29) Kto opowie świat, ten nim rządzi (37) Powrót komunikacji do korzeni (43) Opowiadanie wciąż tych samych historii, na nowo (45) Łakniemy dobrych historii (51) 31 narratemów i struktura dramatu Szekspirowskiego (54) Rozdział 2. Opowiedz mi o swojej firmie (57) Podstawa: strategia wizerunkowa (59) Precyzja w komunikacji z otoczeniem (61) Scenariusze dla firm (65) Siła narracji w biznesie (69) Co sprzedajecie? (72) Narracja Steve'a Jobsa (74) Sprzedaż emocji, nie produktów (76) Mniej informacji, więcej historii (78) Porywająca walka narracji (81) Nie kupujemy już marek, ale dobre opowieści (87) W poszukiwaniu marzeń (89) Pięć elementów dobrej narracji (98) Rozdział 3. Opowiedz mi swoją historię (107) Precyzja wyjątkowej opowieści (107) Narracyjne wizytówki (109) Życie w kilku sekundach (112) Opowieści kształtujące los jednostki (119) E-reputacja i pułapki sieci (123) Zarządzanie cyfrową tożsamością (126) Narzędzia budowy e-reputacji (129) Blogi nie budują reputacji menedżerów (133) 140 znaków skutecznej opowieści (141) Engage or die (149) Rozdział 4. Opowiedz mi o swoim mieście (151) Rozdział 5. Opowiedz mi o swoim przywództwie (155) Jak wygrać wybory dzięki dobrej narracji? (156) Opowieść omija pośredników informacji (158) Narracja latarnią świata 2.0 (167) Dobre opowieści budują frekwencję (175) Odbiorca: low information voters (180) Nadawca: aktor sceny publicznej (183) Rola mediów: wybór polityków z najlepszymi opowieściami (186) Codzienna walka narracji (191) Rozdział 6. Opowiedz mi o swoim kraju... (197)
|