Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Marketing narracyjny. Jak budować historie WYS 0

24-01-2012, 5:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 34 zł      Aktualna cena: 34 zł     
Użytkownik jpg_com_pl
numer aukcji: 2031438308
Miejscowość Mielec/Kraków
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 35   
Koniec: 15-01-2012 16:49:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • » TEL: 534 [zasłonięte] 969
  • » MAIL: [zasłonięte]@jpg.com.pl
Płatności należy dokonywać
na poniższe konto lub przez Płacę z Allegro :

JPG InterCreative Filip Golonka
Koszary 178
34-600 Limanowa
Nr konta :
861[zasłonięte]200400[zasłonięte]30273[zasłonięte]468
Po wcześniejszym kontakcie możliwy jest odbiór osobisty w Krakowie lub Mielcu !

WYSYŁKA 0 PLN ! Jeśli chcesz przesyłkę priorytetową dopłacasz 2 PLN ! :)

WITAMY NA NASZEJ AUKCJI!

Przedmiotem aukcji jest książka Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Autorzy: Eryk Mistewicz
Data wydania: 09/2011
Stron: 224

 

 

5 listopada o godzinie 14:00 spotkaj się z Autorem na Targach Książki w Krakowie. Czekamy na ul. Centralnej 41 w sali seminaryjnej nr 1.

Powiedz mi coś o sobie!

Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.

Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.

    Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
  • o sobie (personal branding),
  • o firmie (komunikacja korporacyjna),
  • o produkcie (komunikacja produktowa),
  • o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
  • o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

WYSYŁKA 0 PLN !!!

Marketing narracyjny. Jak budować historie WYS 0